Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Greek Rowers

Greek Rowers


Βασίλης Πολύμερος: Το πιο ευχάριστο «κουπί» της ζωής του

Posted: 20 Sep 2013 06:31 AM PDT

Ο Ολυμπιονίκης της κωπηλασίας, Βασίλης Πολύμερος, εξηγεί πόσο δύσκολο και μαζί απολαυστικό είναι να είσαι πηδαλιούχος σε δίκωπο κορασίδων.


IMK32280
Με την Θεοδώρα, τρεισήμισι ετών, και την Αποστολία, δύο,
στον Ελληνικό Ναυτικό Όμιλο Αιγυπτιωτών, στον Άγιο Κοσμά.
Παγκόσμιο πρωτάθλημα 2009, Πολωνία. Χαλαρώνω στο δωμάτιο. Η διαδρομή «τρέχει» στο μυαλό μου. Είμαι σε καλή κατάσταση, μπορώ να κυνηγήσω το μετάλλιο. Χτυπάει το τηλέφωνο. Το σηκώνω και ακούω το γυναικολόγο της Χρύσας (σ.σ.: η ολυμπιονίκης Χρύσα Μπισκιτζή, σύζυγος του Βασίλη Πολύμερου) και οικογενειακό μας φίλο, να μου ανακοινώνει χωρίς καμιά «προετοιμασία»: «Έλα Βασιλάκη, θα γίνεις πατέρας, ρε!». Αυτό ήταν… Σβήνουν τα πάντα. «Ποιος αγώνας και ποια κούρσα;», λέω από μέσα μου. Τα ξέχασα όλα μέσα σε δευτερόλεπτα. Ούτε τα μετάλλια με ένοιαζαν ούτε οι διακρίσεις. Το μόνο που ήθελα, εκείνη την ώρα, ήταν βρεθώ δίπλα στη γυναίκα μου.
Διαβάστε περισσότερα »