Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Greek Rowers

Greek Rowers


Γιάννης Κουρκουρίκης: «Διατηρώ μέσα μου τη φλόγα διαρκώς αναμμένη»

Posted: 17 Jun 2014 02:31 AM PDT


Ο «εθισμός» στο τρέξιμο και όσα έμαθε στο σώμα και στο πνεύμα του ο δρόμος.

Συνέντευξη: Κίμων Φραγκάκης

Πότε ξεκίνησε η ενασχόλησή σας με τον αθλητισμό; 
«Έχουν καταγραφεί στη μνήμη μου στιγμές που, στην κυριολεξία, ''έσερνα'' το κορμί μου στο δρόμο. Όμως πάντα επέστρεφα ακμαίος, γεμάτος ενέργεια και με τις ενδορφίνες μου να ''χτυπούν'' κόκκινο». Στη φωτογραφία:  GOexperience  σε έναν από τους πιο όμορφους αγώνες, στον Χορτιάτη Θεσσαλονίκης. Ήμουν 12 χρονών, όταν, από αγάπη προς το υγρό στοιχείο του τόπου διαμονής μου, τον Λουδία ποταμό, εντάχθηκα στον Ναυτικό Όμιλο Γιαννιτσών. Σε ηλικία 14 χρονών πήρα το πρώτο μου χρυσό μετάλλιο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας Παμπαίδων. Είχα αισθανθεί και από νωρίτερα ότι ήμουν ευτυχισμένος μέσα από αυτό και αποδέχθηκα το πεπρωμένο που παρουσιαζόταν τόσο ξεκάθαρα μπροστά μου. Για το λόγο αυτό η συνέχεια ήταν σχεδόν μονόδρομος: σπούδασα στο Τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και, κατόπιν στο Τμήμα Φυσικοθεραπείας του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης. Εδώ και 32 χρόνια, ανελλιπώς και επιμελώς, όλη μου η καθημερινότητα στρέφεται γύρω από τον χρόνο προπόνησής μου. Ο αθλητισμός είναι η ζωή μου!
Διαβάστε περισσότερα »

Αποτελέσματα & Βίντεο των 3ων Διασυλλογικών Αγώνων Κωπηλασίας στη Λίμνη Πολυφύτου

Posted: 17 Jun 2014 12:09 AM PDT



Κάτω από ιδανικές καιρικές συνθήκες, διεξήχθησαν με επιτυχία το πρωί του Σαββάτου 14 Ιουνίου 2014 στις εγκαταστάσεις του Ναυτικού Ομίλου Κοζάνης, στον πανέμορφο -ιδιαίτερα αυτή την εποχή- όρμο της λίμνης Πολυφύτου στη Νεράιδα Σερβίων, οι 3οι Διασυλλογικοί Αγώνες Κωπηλασίας

Οι αγώνες, που διοργανώθηκαν από τον Ναυτικό Όμιλο Κοζάνης υπό την αιγίδα της Ελληνικής Κωπηλατικής Ομοσπονδίας ΕΚΟΦΝΣ, περιελάμβαναν αγωνίσματα των κατηγοριών Παίδων, Κορασίδων, Εφήβων και Νεανίδων και συμμετείχαν οι ναυταθλητικοί σύλλογοι:
- Ναυτικός Όμιλος Θεσσαλονίκης (ΝΟΘ)
- Ιστιοπλοϊκός Όμιλος Θεσσαλονίκης (ΙΟΘ)
- Όμιλος Φίλων Θαλάσσης Θεσσαλονίκης (ΟΦΘ)
- Ναυτικός Όμιλος Καστοριάς (ΝΟΚ)
- Ναυταθλητική Ένωση Καστοριάς (ΝΕΚ)
- Ναυτικός Όμιλος Μαυροχωρίου Καστοριάς
- Ναυτικός Όμιλος Κατερίνης
- Ναυτικός Όμιλος Γιαννιτσών
- Ναυταθλητικός Περιβαλλοντικός Σύλλογος Πεθελινού Σερρών (ΝΠΣΠ)
- Ναυτικός Όμιλος Κοζάνης


Σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα, οι νικητές των αγωνισμάτων ανά κατηγορία – σειρά έχουν ως εξής:
Διαβάστε περισσότερα »

11 Μετάλλια για τους κωπηλάτες του Ν.Ο.Κατερίνης στην Κοζάνη

Posted: 16 Jun 2014 09:49 PM PDT

Φορτωμένοι μετάλλια επέστρεψαν το Σάββατο 14/6 οι κωπηλάτες του Ναυτικού Ομίλου Κατερίνης από τους διασυλλογικούς αγώνες κωπηλασίας που διοργάνωσε ο Ναυτικός Όμιλος Κοζάνης «Αλιάκμονας» στις εγκαταστάσεις του στην λίμνη Πολυφύτου.

Οι αγώνες που περιελάμβαναν στο πρόγραμμά τους 14 συνολικά αγωνίσματα στις κατηγορίες Εφήβων-Νεανίδων, Παίδων-Κορασίδων και Παίδων-Κορασίδων 12-14 ετών, συγκέντρωσαν πάνω από 160 αθλητές από 10 συλλόγους της Βόρειας Ελλάδας σε 110 πληρώματα.

Ο Ναυτικός Όμιλος Κατερίνης συμμετείχε με 23 κωπηλάτες σε 11 αγωνίσματα που υπό την καθοδήγηση του Τεχνικού συμβούλου κ.Γ.Μπικογιάννη και της προπονήτριας κ.Κ.Φυτοπούλου πραγματοποίησαν πολύ δυναμική εμφάνιση κατακτώντας 11 συνολικά μετάλλια ( 5 χρυσά, 3 αργυρά και 3 χάλκινα).

Αναλυτικότερα:
Διαβάστε περισσότερα »